perjantai 2. maaliskuuta 2012

War and horse

Eilen en jaksanu raahautua koneelle, vaan repeilin yksinäni One Pieceä lukien. Oikeestaan en muista, että eilen olis mitään tärkeetä tapahtunu, joten siitä tuskin olis ollu hirveesti kirjotettavaa.Tänä aamuna kävelin kouluun taistellen hiusten ja ton loskan kanssa koko matkan. Ihanaa, että sataa lumen sijasta räntää tai vettä, ihan oikeesti. En kestä enää yhtäkää semmosta päivää, ku lunta tulee niin ku sitä ei jo olis ja kaikki paikat on ihan lumessa. Mulle tosiaanki käy toi pieni tihkusade sata kertaa mielummin. Mut ei siltikään oo kauheen kivaa, että kun on päättäny jättää hiukset auki yheks päiväks, niin ulkona tietysti tuulee ihan tajuttomasti, ja joka toinen sekunti saa naamalta pyyhkii puolet hiuksista, kun ne ei vois tuulla minnekkää muualle kun just siihen näkökentän eteen. Sit ku siihen yhdistetään viel toi loska, jossa mä liukastelen vähintään yhtä monta kertaa ku korjaan mun kampausta nii ah, siinäpä vasta täydellinen yhdistelmä. ♥ Täytyy vaa yrittää jaksaa kasvattaa toi mun ylipitkä otsis pois, eikä luovuttaa just ku on saavuttamassa täydelliset hiukset.

3005g7r_large

Koulupäivä meni yhtä tuskasesti ku joka ikinen perjantai. Kotona katoin ihan läpällä Rachel Zoe Proctectia vai mikä onkaan, ja must tuntuu, että jäin vähän koukkuun siihe. : DD Vaikken ookkaan mikään hirvee muodinasiantuntija, niin perjantai-iltapäivä kuluu ihan hyvin ton ohjelman ja nuudelikupposen parissa. ^^
Illalla yks kaveri, joka ei ollu tänää koulussa, ahdisteli mua koko aika kysymällä läksyjä. Tietysti mä kerron ne läksyt, mut meneeks vähä överiks, jos tyyppi soittaa mulle viis kertaa ja laittaa vähintää yhtä monta tekstaria pelkästään kysyäkseen läksyjä perjantai-iltana. Mua ahdistaa jo kirjottaa sana läksyt tänä ajankohtana, mutta yritän tsempata. Että voin vaan sanoo sille tyypille, et relax ei tarttis justiinsa nyt vouhottaa joidenki saakeli läksyjen perään, jotka ei oo ees maanantaiks. -.-

Jatkoin mun perjantai-illan perinnettä ja päätin kattoo leffaa mässyn ja kokiksen parissa. Valikoin sieltä uusien leffojen joukosta sen mahdollisimman pitkän leffan, koska on aika turhauttavaa kattoo mitää puolentoista tunnin leffaa kun ne on nii lyhyitä. Päädyin sitte War Horseen, jonka oon jo aikasemmin aatellu kattoo, ja täytyy sanoo, et se vaikutti jonki verran Black Beauty -leffalta. Olihan siinä sitä sotaa ja ammuskeluu ja tommosta, mut ite kun tykkään hepoista (meetwursti vitsit on tullu kuultuu jo aika monesti, vaikkei tallielämä oo mulle henki ja elämä), niin ne mun kommentit (joo, kommentoin aina äänee yksinäni leffoja, joita katon.. : DD) oli lähinnä semmosii "vähä toi on söpö ku se oli tolleen!!" jne. Mistä tuliki mielee, että mua ärsyttää aika paljon tyypit, jotka sanoo hevostyypeille tosta meetwurstista sun muusta, että "hevonen on namia, mä syön sitä!" -tyylillä, niin oikeesti, mulle on se ja sama kuka syö hevosta ja kuka ei, syökööt vaikka kissan, ei se mua liikuta, mutta ite en ala tommosia eläimiä syömään. Mulle se naudanliha, kala ja kana on se raja, mitä en ylitä ihan sen takii et muut ei tulis jo ylös.

20pzt05_large

Eli tahdoin vain sanoa, että ihan kiva leffa. Tai no, kiva ja kiva, kattomisen arvonen kumminki. : ))
Huomenna joudun raahaa itteni luultavasti harkkoihi kuuntelee tyyppien surkeeta läppää ja keskustelemaan parhaammassa tapauksessa opettajista. Että tällä tasolla nää meiän harkkatyyppien jutut. Ja joo, ne on mua vuoden tai kaks vanhempia. Mut jos mä juoksen itteni nii henkihieverii, että en jaksa hengästykseltäni puhua niille, nii ehkä mä selviin. Ehkä...

Mistä tulikin mieleen (taas...) että kui saakutin ärsyttävää on, ku pari viikkoo sitte harkoissa yks tyyppi heitti mua (oon varmaa jo puhunu tästä) pallolla kaks kertaa naamaa ja joo nenästä tuli verta kivasti, ja ku mainitsin sille tyypille ihan btw asiasta, nii se (sanat ei riitä tähän) kattoo mua ihan pokkana ja kysyy, että "aijaa, miten niin?". Jos se tulee huomenna harkkoihi nii se on niin kuollu, niiiin kuollu että. No ei, hillitsen raivoni ja kuvittelen, ku se makaa siinä maassa hakattuna ja mä kysyn, että "mitä tapahtu??". Mä niiin tykkään ihmisistä, joiden pokka kestää tommoset ja jotka ei olevinaan huomaa tehneensä vahinkoa. Varsinki ku se on kaks vuotta nuorempi kakara, joka ei oo aikasemminkaa ollu mikää mun bff.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti