sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Viikonlopun rentoilua

Eilen en sitte raahautunukkaan harkkoihin, vaan sluibailin kotona ja oli kiva pitkästä aikaa käyttää aikaa meikkiin ja hiuksiin ja kaikkeen mahollisimman turhaa, kun arkena vaan vetästää päälle se mitä illalla on tullu valittuu ja nopee perusmeikit naamaa ja noi. Kiharsin hiuksetki. : DD Lähin sitte tällättynä käppäilemään ihanassa auringon paisteessa ja lämmössä kirjastoon, ja lainailin jälleen uuden kasan mangoja.
Iltapäivällä käppäilin kaverille, saatiin kulutettua puoli tuntia lähikaupassa valitessa leffaeväitä ja sain tutustuu varmaan kymmenii eri ruokavaihtoehtoihin, mitä mun kaveri oli syöny ja mitä mä en ja neuvoja siitä, että mikä mehu on hyvää ja mitä maitoa pitää juoda jne. : D Mut päädyttiin lopulta kekseihin.

Tumblr_m0bc496qdl1rqytrdo1_500_large

Kaverin luona oli jotain pikkukakara draamaa päällä siitä, missä saatiin leffaa kattoo (perus tätä häädetään pennut pois tieltä juttuu) ja päädyttiin kattoo Autot 2, minkä mäki näin jo kolmatta kertaa.
Liukastelin illalla kotiin ja kotona saunaan, ja loppuillan ja osan yötäki kulutin lukemalla. Illalla on muuten hauska lukee, mut jos on ollu jo kolme tuntii siin samassa asennossa, niin selkä menee jumiin ja päässä ei kierrä veri ja kaikkee muuta hauskaa, ja mulla ku on joku kamala vamma näide mun käsien kanssa, että jos makaan mahallani lukemassa, niin käsissä ei kierrä enää veri ja ne puutuu sillai kivasti. Oon oppinu tässä puolen vuoden aikana, että mulla on ihan tajuttoman huono verenkierto. Oikeesti. : DD Oon heränny enemmä ku kerran siihe, että jalassa tai kädessä tai sormessa ei oo tuntoo ja sit ku sitä vähä jumppaan nii alkaa taas veri kiertää. Ties vaikka kuolio tulee kohta. O_o

Tumblr_lsinup39by1qbol1co1_500_large

Tänää aamusta siivottiin pikkusiskon huonetta (joo en ilmatteeks siihe suostunu) ja syönnin jälkeen lähettiin luistelemaan. Uskalsin tänään jopa pukea päälle ite tekemän hupparin, ja vaikka siitä puuttuu taskut ja helmassa on vekki nii se on ihan kiva päällä. Siis näyttää myös ihan kivalta. Saatanpa käyttää toisenki kerran tätä. : )) Luistelemasta mentiin mummolle ja nyt varmaan dataan vähän aikaa ja pitäis vielä lukee huomiseen musan kokeeseen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti