torstai 29. maaliskuuta 2012

Voisin kiivetä kalliolle ja huutaa ääneen

Voisin tiivistää tän koko postauksen tähän: : D. Mut jos mä silti kirjottaisin jotain. : ))

Eilen sain Smaragdiatlaksen luettua, ja ajattelin kirjottaa siitä kirja-arvostelua sitten tässä varmaan viikonloppuna. Tässä voin jo sanoa, että ootan toista osaa innolla. ^^
Tänään aamulla oli niiin ihana herätä vasta puol yheksän, kaikki oli lähteny ja huudatin radioo yksinäni samalla kun kuuntelin sitä vessan peilin äärestä. Yleensä toi radion kuunteleminen piristää ees jonki verran päivää, varsinki jos on just joku maanantai ja tiistai, eikä millään jaksais. : DD

Safe_image_large_large


Koulussa sain jonku inspiraation hitusen parantaa tota mun opiskelua. Siis kyllä mä yleensä jaksan ja osaan, kokeista saan hyviä ja tollein, mutta koska mulla toi tuntiaktiivisuus on siinä pohjalukemissa (kun se käsi kramppaa jos sen nostaa...), niin tänään päätin, että huomenna ihan oikeesti alan panostaa. Siis huomenna viittaan ainaki kerran tunnilla. (Huomisen päivän haaste.)
Sain myös kuulla, että mun kaveri oli parantanu maailmaa ostamalla yhelle pumminaiselle banaanin ja suklaapatukan, ja jotenki se valas mun maailmaa sillä kaikella sulosuudellaan ja hyvyydellään niin, että vaan hymyilin ku kuulin ton. : )) Ihanaa, että läheltä löytyy noin ihania ihmisiä. ♥

Kässäntunnit meni onneks tänää rennosti, ku meillä oli sijainen, eikä se kauheesti kattonu mitä me tehtiin. Tosin yhes vaiheessa, kun tyypeillä tuli vähän hauskaa, nii se melutaso nous vähä ja korvissa alko soimaa, että ihme ettei tullu mitää kaameeta hedaria, mut mitä voi olettaa ku kaks blondii on samassa tilassa ja alottaa jonku catfightin? : DD
Koulun jälkeen kirjastoon, lainasin muutaman kirjan, ja sitte kotiin. Tein vähän läksyjä ja äiti sai jonku idean lähtee Selloon. Kauheesti oli semmosia ihania vaatteita, mitkä olisin heti halunnu ostaa, mutta koska fiksusti nyt säästän rahaa, niin enpä sitten mitään ostanu. Katoin paria ihania kenkiä, jotka makso sen verran, että taitaa jäädä vielä haaveeks ja Accessorizen laukkujen hintaa en ees viittiny kattoo ku se on aina joku minimi kuuskymppii.

 Tumblr_m1npzongqt1qm59ufo1_500_large

Nyt oon vaan niin ilonen siitä, että mulla on viikonlopuks ohjelmaa, eikä mun tartte tehä yksinäni kuolemaa kotona ku kaikki muut on jossain. : )) Mut siitä sit lisää myöhemmin. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti