tiistai 20. maaliskuuta 2012

Is it spring yet?

Ihanaa, että tänää vihdoin paistoi aurinko ainaki osan päivää. Pysty jopa käyttämää aurinkolaseja ilman että näytti hirveen ernulta tuolla koulunpihalla. ^^
Aamulla saatiin vikan jakson lukkarit, joten oon nyt a.) onnellinen, että torstai on kymppiin, b.) tosi sekasin näiden tuntien muutosten takia. Mut kyl se siitä. Viimestää sit viikkoo enne lomaa mä tajuun tän arkirytmin.
Hmm.. tänää ei juurikaan tapahtunu mitään uutta ja ihmeellistä. Menin suoraa koulusta kirjastoon ja nyt mulla on onneks kaks luettavaa kirjaa, jotka mä taidan luettuani laskee tohon kirjahaasteen "2 random kirjaa" -osioon. Mulla on ollu tavotteena joo lukee noita ton mun upeen kirjahaasteen kirjoja, mutta en ikinä löydä just niitä tiettyjä kirjoja kirjastosta. Luultavasti paneudun tohon haasteeseen sitte kesällä, kun voin käydä riehumassa muissaki kirjastoissa ku tossa meiän lähikirjastossa. Se on aika laajavalikoimainen. -.-

Scaled_large

Kotona katoin eilisen Huippiksen (mulle tulee aina pakkomielle kokeilla ite noita niiden "hymyile silmillä" poseerauksia ja varsinki nyt kun se oli siinä pääteemana, että Huippumalli number one täällä päivää, näytin lähinnä apinalta), tein kasan läksyjä, luin kirjaa ja nyt datailen. ^^
Yritän taas huomenna taistella tieni läpi koulupäivän, ja sen jälkeen voin luultavasti olla onnellinen, että kaks viikon rankinta päivää on takana.

Juuh... mulle tuli ihan näin by the way mieleen, että miks just sillon, ku oon iltasin sammuttanu valon ja sulkenu silmät ja sillai "ihanaa saa nukkuu", nii alkaa kaikki maholliset ajatukset pyörii päässä. Eilenki illalla stressasin nukkumaan mennessä ihan tajuttomasti, että riittääkö se peitevoide nyt kuinka kauan ja voi hyvä luoja tarviin uuden rajauskynän ja sitte ajatukset käänty taas siihen, että mulla ei ollu mitää lukemista ja mitä mä laitan huomenna päälle ja siis kaikkeen tollaseen mahollisimman turhaan, joka voi stressata ihan tajuttomasti. Yritä siinä sitte hengittää syvään ja pitää silmät kiinni ja toivoo, että nukahtaa alle kolmessa tunnissa. Oon muuten aika kiitollinen, että tosi harvoin mulla menee nukahtamiseen ihan hirveesti aikaa. Pyrin välttämään just ennen nukkumaan menoo koneella oloo, koska se saa aivot tosi pirteiks ja yleensä luen about puolisen tuntii tai tunnin jtn kirjaa ennen ku meen nukkuu. Mut joo, tämmösii elämänohjeita vaan, jotka ainaki mulla toimii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti