tiistai 6. maaliskuuta 2012

Sunny Day

Ihanaa ihanaa ihanaa kun heti aamusta aurinko paistaa, eikä tartte raahautuu kylmään ja puolipimeeseen keittiöön kaamosmasennuksessa. Ilma lämpenee aurinkoisina päivinä tosi nopeesti, aamulla saattaa olla -15 ja päivällä jo nollassa. ^^
Päivä meni aika nopeesti, aamulla kuntosali liikassa, joka taas sai mut miettimään tätä mun omaa lihaskuntotasoani. Joskus aikoinaan (no varmaa vuos tai puoltoista sitte) kun meillä vielä oli lihaskuntoharkat koriksessa, tein ihan oikeesti kotonaki vatsoi ja punnerruksii ja selkii ja kaikkee tommosta rääkkii joka saa toivomaan omaa kuolemaansa, mut nyt mulla on jääny ittensä rääkkäys tosi paljon vähemmälle. Toisin sanoen en tee ollenkaan lihaskuntoo, ellei pakoteta.
Kesällä muistan ku tein jotain Seventeen lehdestä löytynyttä kunto-ohjelmaa (muistan että se tiistaiohjelma oli kidutusta... tein sen silti), koska ei oikein ollu muutakaan liikuntamuotoo (tai niin mä sillon luulin) sillo. Mietin tossa yks aamu, että pitäiskö vaan ottaa itteensä niskasta kiinni, alkaa syömään ihan oikeesti kunnolla kaikkee salaattii ja säännöllisesti ja tolleen (mun ruokarytmi on jotain omaa luokkaansa) ja tekee kaikkee lihaskuntoo ja silleen. Mut sit ku muistan sen miltä se tuntu, (että ei ollu kauheen kivaa) aattelen, että tällä lihaskunnottomalla elämälläki oon selvinny, ja että ei mun tartte mitää lihaskuntoo tehä. Ja sit ku sitä pitäis kans ylläpitää eikä mitää et viikko sitä ja toinen tätä.
Joten leikin, että sitte ku oon aikuinen niin ostan kortin salille ja käyn siellä treenaa tai vastaavaa. Mut täytyy kai vaan pakottaa tollasilla keinoilla tekee lihaskuntoo, en mä sitä muute haluu tehä.

Tumblr_m07vjfi63k1qieq9mo1_500_large

Mulla on muutenki jotenki saamaton olo, ku en oo vieläkään lukenu Aamunkoita. Kyl mä varmaan sen olisin saanu luettuu, mut ku rahtaan noita sarjakuvia kirjastosta ja on aina pakko lukee One Piecee ja sit se Aamunkoi jää sinne sängyn päätyy ja sillee. Se vähän unohtuu aina välillä. : DD
Hmm... Tänää ei kai oikeestaan tapahtunu paljoo mitää. Pikkusisko laulaa tuolla jotain Frondside ollieta, ja laulan sitä varmaa sit loppu illan ku se jää päähän...
Ai niin. Oli ihan tajuttoman ärsyttävää aamulla, kun heräsin about varttii vaille seittemä ja olin sillai "jes saa nukkuu viel nelkytviis minaa" ja sit ku jäin sillai puoliks unee siihen ja aloin näkee unta semmosesta ihanasta hiekkarannasta ja kesästä ja kaikesta tommosesta, niin suprise, herätyskello soi ja oon sillai "miks just nyt??". Inhottavaa... Ja outoo tos oli se, et mä en kauheen usein nää mitään hirveen realistista, yleensä kissat lentää ja tosi monesti oon nähny unta käärmeestä, joka yrittää tappaa mut, vaikka se olis kui murhattu se käärme. Mun unet ei oo semmosia luonnollisia (tai siis sillai, et oon aamusta et "oliks se unta vai totta?") eikä kauheen monesti semmosia jotka sijottuu jonnekki ihanaan paikkaan. Mun unet on ku jostain fantasiapelistä, missä ite en haluis olla, mut se ei silti oo painajaista tai mitää. : DD Tämmöstä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti