keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Tänää

Mulla oli eilen hirveesti asiaa, jotka nyt tietysti unohdin ihan kokonaan. En ees muista tapahtuko eilen mitään hirveen jännittävää, joten mennään suoraan tähän päivään. ; ))

01aac8c478e811e1a87612313804ec91_7_large

Oon taas kasin aamuina joutunu herättelee itteeni pari minaa sängys sillai et makaan siin puoliks silmät auki ja mietin, et "koht mä nousen", ku ei vaan yksinkertasesti pysty heti nousemaan kun herätyskello soi. Liian hankalaa.
Koulussa vähän tylsää kun se yks ilmapiiriä piristävä henkilö on nyt jossai lomalla, mutta kai me tälläki porukalla nyt selvitää loppu viikko. Köksässä jouduin aivan ihanaan ryhmään, jossa oli aivan ihania ihmisiä ja yritin vaan selvitä ne kolme tuntii oksentamatta. Oikeesti. Mutta se jääköön siihen.
Köksän ope tosin parans mun päivää vielä kertomalla, että mun numero laskee, mutta toisaalta se nyt ei ollu yllätys ku en oo mikään kultatyttö, jonka elämä koostuu 110% koulusta. -.- Pitäis kai panostaa, mutta kun ei jaksa.

Tumblr_m1kng7fcmd1r5u9s9o1_400_large

Kotona tein läksyjä, kuuntelin musaa, datailen ja meen kohta lukee ton yhen kirjan loppuun - aika perus ilta siis. Oon joka aamu kouluun kävellessä yrittäny motivoida itteni lenkille koulun jälkeen, mutta kun tuun koulusta kotiin voisin suoraan kaatuu lattialle kuolleena ja jäädä siihe sitte kunnes pitää nousta ylös ja mennä nukkumaan. (Ristiriitasta... hmm...)
Huomenna voisin koulun jälkeen käydä hakee kaupasta nuudelia, kirjastosta pari hyvää kirjaa ja linnottautuu omaan huoneeseeni loppu illaks. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti