torstai 8. maaliskuuta 2012

School Days

Eilen aamulla mittari näytti kivasti -18 astetta kun lähin kouluun, mutta onneks sain kyydin. : DD Toi mun koulumatka on varmaan toisiks lyhin meiän luokasta ja ei todellakaan mitään hirveetä fyysistä kuntoo vaativa, mut se, että joutuu kävelee parin kymmenen asteen pakkasessa ees sen vaivaset 10 minaa, niin siinä ehtii jo hiukset menee ihan pilalle, ja sit ku pääsee koululle nii niiskuttaa ku olis joku kaamee flunssa.
Eilen oli jotenki paljon tekemistä, niin että kun tänä aamuna heräsin, olin jo melkein unohtanu köksän kaameen kalapihvikokemuksen kokonaan. Eilen jouduttiin perkaamaan kaloja, jota mä jouduin kattoo onneks vaan vierestä, kun meiän keittiössä pari muuta rohkeeta taitto niiden kalojen niskoja. Joo oon herkkis, mutta se ku suolet ja veri lentää nii ai nami se antaa hyvän ruokahalun. ♥ Hyi että...

Tumblr_lzvkkmcnqp1qjt4tmo1_1280_large

Illalla luin enkun kokeeseen, enkä enää jaksanu sen jälkeen raahautuu koneelle, ja vaikka olin tosi väsyny jo viideltä iltapäivällä, menin "vasta" kymmeneltä nukkumaan. Musta tuntuu, että toi eilinen yleetön väsymys johtu puol seiskan heräämisestä, koska tänä aamuna heräsin tuntia myöhemmin, enkä oikeestaan oo hirveen väsyny.
Tänään koulussa päivä meni aika nopeesti, pitkästä aikaa sain kässässäki jotain tehtyy, enkä vaan sluibaillu ja "ettiny" lehdistä kaavoja, ku niitä sopivia ei millään meinannu löytyy...
Kotona luin vähän Aamunkoita (oon jo yli puolen välin ja nyt se tarina on mun mielestä paljon mielenkiintosempi, ku se Bella on jo siinä vampyyri, eikä enää tee kuolemaa) ja sitte tein kasan läksyjä ja luin ussan kokeeseen. Huomenna on onneks jo perjantai. ^^

Tällasta tänää, meen varmaa viettää iltaani Aamunkoin parissa ja yritän saada sitä luettuu. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti