perjantai 30. maaliskuuta 2012

Ei ihan paras päivä, mut melkein

Mulla oli aamulla semmonen "jes jes" -fiilis päällä, ja heti ku pääsen keittiöö nii siitähän tää päivä sit alkaaki loistavasti rullaamaan. Ekaks skitsoilen pikkusiskolle, kun se on tiellä, sit kaadan mehulasin ja vähä lisää kettuilua yksinään. Mukavaa kun mun hyvä tuuli pilataan... -.- No ei. : D
No, koulus matikan ope alkaa jotain kettuilee heti ekalla tunnilla, ku en osannu jotain laskuu, nii heti hirvee "siis come on, sä oot seiskalla, etkä osaa!!" nii ei kauheesti naurattanu. (Vaikka nauroin silti.) Näin by the way - vihaan sitä opee.

427889_325924407468924_100001541030442_863805_1978705708_n_large

Sit välkällä tuli jotain säätöö kauppaan menemisen kaa. Kun meinattiin mennä kaverin kaa kauppaa välkällä (mikä on kiellettyä, mutta pakko sinne kauppaan on joskus mennä), mut tietty siel on sellane viiden opettajan vartio pääl. Sit meinattii lähtee vaa juoksee siit, mut koska joku apulaisrehtori huutaa perää, nii en viittiny lähtee ja kaveri juoksi sit yksinää sinne kauppaa vaik jäi kiinni. Ja thank god en menny sinne, koska mun kaveri joutu soittaa ite kotii, et "hei kävin kaupassa välitunnilla, vaikka ei olisi saanut" ja sit se joutu tunniks koulun jälkee rustaa jotain kirjallista juttua. Että tällä kertaa se ei olis ollu sen arvosta todellakaan. Mut ois tapettu kotona ton jälkee...

Sitten sitten... no joo saavutin mä yhen tavotteen tänää. Mun tavote oli, että viittaan tunnilla, ja viittasinki, useempaa kertaa, mut very big suprise, must tuntu, et se ope ei huomannu sitä ees, et en tiiä oliks siit hyötyy. Mut pääsin kai eroon mun viittaamiskammosta.
Enkun tunnilla kun katottiin jotain leffaa (Junoa), ku ope piti yksitellen käytävässä jtn jaksoarviointikeskusteluu tyypeille, nii tietty jätkät kiusaa hengiltä koko sen helkkarin ajan mun kaverii nii et se sit siin lopus alko itkee, ku ne tyylii repi siltä silmän päästä. Kävelin sit sillai melkei kyyneleet silmissä säälistä kotio ja ois tehny mieli vaa skitsoo niille saakeli idiooteille, et rajottais vähä tota ihmisen kiduttamista hengiltä. Mut ei mul oo pokkaa.

6861043492_edfe8145e3_z_large

Kotona selvisin jotenki hengissä. Katoin telkkaa, leivoin suklaakakkua ja sain äitin iloseks. Se tulee sieltä sillai "ihanaa ihanaa!!" ja mustaki oli ihanaa, että sentää joku ei tuu pilaamaa mun päivää ihan totaalisesti.
Lainasin eilen Harry Potter kakkosen kirjastosta, ku mulla on nyt tavotteena kattoo ne kaikki, niin luultavasti laitan sen kohta tohon, haen vähä evästä ja sit pidän jonku leffaillan.
Huomenna jos hyvin käy, juoksentelen paikasta toiseen (harkkoihin, stadii näkee yht kaverii, sit himaa ja sit en tiiä) ja saan ostettuu jotain ihanaa. Mut nyt meen kohta kinuu huomista varte vähä rahaa ja semmosta. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti