lauantai 17. maaliskuuta 2012

Without a book

Eilen illalla tapoin aikaa kattomalla Jali ja suklaatehdasta, mikä ei ehkä lukeudu ihan mun suosikkileffoihin. Ekaks oli tarkotus kattoo Alice in the Wonderland uudelleen ku näin sen joskus leffateatterissa aikoja sitte, mutta päädyn aina yleensä sellaseen leffaan, jota en oo vielä nähny. Mulle on muodostunu melkein elämäntavotteeks kattoo uusia leffoja, eikä jäädä kattomaan jotain yhtä leffaa miljoonaa kertaa. Tosin joululomalla ku vihdoin sain kaikki Pirates of the Caribbeanit, nii en kai muuta kattonukaa ku niitä. : DD

Alice_by_angela_t_large

Tänää harkoissa taas jotain kamalaa kuntopiiri rääkkiä. Mun kunto todella kaipaa harjottamista, mut se tunne, ku keuhkot meinaa hajota hengittämisestä nii ah. ♥ Mut ihan hyvä juttu tehä välillä tommosta ittensä rääkkäämistä, kun mä en tee sitä kuitenkaa vapaaehtosesti. Oiskohan oma personal treiner vai mikälie hyödyllinen?
Kotona sain jonku ihme innoituksen alkaa tyhjentää turhista tavaroista vaatehuonetta ja siistin vähän tota mun meikkipöytääki ku siellä on ties mite monta vuotta vanhoja kynsilakkojaki, jotka on käytetty loppuu jo kaks vuotta sitte.

Puente_de_rialto_venecia_large

Perjantaina löysin kirjastosta Allien tyttösäännöt 4, jonka alotin tänä aamuna lukemaan, ja luultavasti luen sen tänä iltana loppuun. Toi kirjasarja on Meg Cabbotin kirjottama, joka siis on kirjottanu Prinsessapäiväkirjatki, ja nyt mulle tuli hirvee innotus lukee neki iha alusta asti kaikki. Oon lukenu ehkä seittemä noista kirjoista kokonaan joskus, mutta musta tuntuu, että kolme vuotta sitte en ihan vielä ymmärtäny kunnolla noiden kirjojen pointtia. Joten saa nähä innostunko lukemaan Prinsessapäiväkirjoja. Toi Allien tyttösäännöt on nuoremmille tarkotettu, mutta ihan jees lukee vanhemmanki, kun ei se kuitenkaa vaadi ku sen muutaman tunnin nii yks kirja on jo läpi kahlattu.

19673730_12946205551_large

Kohta luultavasti saunaa, ja sitte mietin mitä keksin tekemistä illalle. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti