maanantai 13. elokuuta 2012

ÄÄhhhh...

Eka päivä oli perseestä. : DD Ihan totta, ei kukaan jaksa niitä iänikuisia "sääntöjen läpikäymisiä" ja ryhmäytyksiä, joissa leikitään jotain eskarileikkejä ja kaikki on kuolleita kun ne haluu vaan päästä himaan. Ihmeellistä, että tuolla nyt paistaa aurinko, kun koulut on alkanu ja toi kesä meni silleen et 90% tyyliin sato, että kivakiva... Meinasin tukehtuu sen mun pitkähihasen kanssa siellä, mutta kun aamulla oli kylmä... : (

Tumblr_m8d7ugjefi1rsnqkpo1_400_large

Koulun jälkeen olin kaverin kanssa ja käytiin yhen ihanan koiran kaa lenkillä. ♥ + kälätettiin toistemme päälle, mut jos ei oo nähny kaveriaan melkein kahteen kuukauteen niin kai siinä ajassa tulee vähän kerrottavaa? Sovin myös yhen toisen kaverin kanssa, että nähää viikonloppun ja mennää kattoo Madagaskar 3. : DD 

424240_424994424202894_427768449_n_large

Mut joo, tästä se arki taas alkaa, ihanaa ku huomenna ei tartte leikkii mitää piirileikkejä. ^^ Huomen kans ridaa pitkästä aikaa. ♥ Mut itkin melkein ilosta ku kuulin et tällane sinkku oli julkastu! ♥ 


Voitte vaan arvailla ihmiset olinko 11 vuotiaana hurmoksessa tosta bändistä. : DD Petyin vähän tohon biisiin, kun se ei räjäyttänykkään mun maailmaa, mut annan mahollisuuden tuleville kolmelle albumille, joten ehkä se mun maailma vielä joskus räjähtää ja mä muutan marssiin. ^^ ♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti