torstai 9. elokuuta 2012

Back to reality

Selvisin hengissä himaan, mitä nyt yöunet jäi parin tunnin mittasiks ja voi vaan arvata ku mä yritän saada päivällä unta nii eihä siitä mitään tuu. Tänään pitäis saada kaikki kuvat ladattuu koneelle, et pääsen tekee postauksii. : )) Ihme kyllä mun kamera otti ihan kiitettävän määrän hyviä kuvia, joista yritän poimia parhaimmat tänne.

Tumblr_m6rjuifrxz1qiumico1_400_large

Ja niin siinä sitten kävi, että kun yks unelma on toteutettu, siitä syntyy toinen unelma. Haluisin nimittäin joku päivä muuttaa ihan oikeesti enkä vaan mun es-poni mielikuvitusmaailmassa Nykii tai ainaki jonnekki sinne lähelle, missä tapahtuu jotain vähän useemmin ku jouluna ja juhannuksena. Joo joo Suomi on kaunis ja hyvä maa ja pala pala ja nyt ku on nähny vähän maailmaa nii oma kotimaa on iha perseestä, mut se pienen pieni paikkakunta missä mä asun ja se alue, missä oon asunu ja viettäny elämästäni ne 14 vuotta ei oo oikeen sulattanu mun sydäntä ja saanu sitä paikkaa tuntuu oikeelta, kodilta.

Kyl tää Suomi on varmasti suurelta osin tosi hyvä just lapsiperheille ja tolleen, mutta sit ku ohittaa sen leikkipuistoiän, alkaa tarvii enemmän tilaa ja muitaki paikkoi hengailla ku oma huone. Ja ku on toivonu jotain paikkaa, mikä ei oo pelkkää metsää ja yhtä kälystä keskustaa, ja joskus pääsee sinne, jotenki tajuu sen, mitä mahdollisuuksia elämässä oikeesti on. Et ei Suomi oo ainoo paikka missä asuu, vaik siel olis syntyny.

395805_346690302080089_1703568978_n_large

Toisin sanoen mul tuli nyt vimma muuttaa Nykiin joskus isompana (parin vuoden päästä : DD) ja asuu siel jos ei koko loppuelämäänsä, nii ainaki vuoden pari, kattoo millast se on ja jos ei tykkää nii ei sit. Tietysti kaikki asunnot, työpaikat ja oleskeluluvat vaatii aika paljon, ennen ku tonne vois oikeesti muuttaa, mut jos se viel parin vuoden päästä tuntuu must hyvältä ratkasulta, nii aion todellaki tehä töitä sen eteen, enkä jäädä elelee mitää helppoo ja tylsää elämää, jos mulla olis ollu mahollisuus sellaseen, minkä oisin halunnu toteuttaa.

Mut niit Nyki postauksii viel täl viikol. : DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti