sunnuntai 5. elokuuta 2012

H&M home


                

Tässä blogissa ei oo kauheesti nähty sisustukseen liittyviä juttuja, osin siks, että sisustus ei oo kauheen suurilta osin mun elämässä. Sisustan korkeintaan omaa huonettani, ja sielläki värit ja materiaalit on mitä on, mutta tärkeintähän on viihtyä, eikö vain? : )) Tästä huolimatta, että en sisustukseen panostakaan, bongailin tänne H&M Homesta kivoja sisustukseen liittyviä juttuja. : )

















Tyynyt on sellanen helppo ja pieni yksityiskohta, jolla saa helposti huoneeseen viihtyvyyttä. Mulla on sängynpäädyssä pari randomilla valittua tyynyä, jotka ei tee oikeestaan mitään, lähinnä koristeena vaan on. Mutta söpöt sisustustyynyt sopii hyvin just sängynpäätyyn tai sohvalle ja mustavalkonen väri antaa muiden materiaalien loistaa.




Kynttilänjaloilla saa yksityiskohtasuutta sisustukseen. 


H&M pyyhkeet on musta aina tosi söpöjä. ♥ : DD Täs on pari keittiöpyyhettä, musta toi vasemmanpuoleinen on vähän söpömpi. ^^


Täs on pari kylpyhuoneenmattoa, jotka poimin tuolta H&M:n sivuilta. Toi pinkki on söpö kaikkine rusettikuvioineen, mut toi harmaa taas on jotenki elegantti ja hienostuneempi. Tykkään silti molemmista. : D




Kaks ihanaa kynttilälyhtyy. ♥ Talvella olis varmaan ihana laittaa kynttilä tollaseen palamaan ja istuu sohvalla lukemassa hyvää kirjaa kääriytyneenä peittoon. : )) Must tuntuu, et mun talvet ei oo ikinä kynttilöitä, lämpimiä peittoja ja hyviä kirjoja. 


Söpöt tyynynpäälliset ja pussilakanat on ihana piristys huoneeseen, jossa ei oo räikeitä tapetteja tai verhoja. Mulla ainaki muu huone on niin maanläheinen, että pussilakanat tuo väriä kummasti kokonaisuuteen.

Must tuntuu, että turvaudun näihin sisustuspostauksiin vaan sillon, kun oon lähössä jonnekki ja yritän keksii jotain ajastettavia postauksia. : DD Viime vuonnaki tein kai yhen ainoon sisustuspostauksen ja se oli kans ajastettu matkan ajaks. : )) Mutta, tollasta löyty H&M Homesta, sori et nää mun sisustuskauppa tietämykset on aika vähäset ja ainoo kiva mitä löysin kahen minuutin googletuksella oli H&M Home. Kyl sieltä varmasti löytyy jotain ostamisen arvosta, ainakin osa noista mitä tohon laitoin vois hyvin löytyy mun huoneesta. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti