sunnuntai 19. elokuuta 2012

Elokuvissa

Oon yrittäny saada noita matkapostauksia tehtyä, että saisin ne kans sit julkastuu. : )) Tuntuu kauheen kaukaselta toi matka nyt, kun kouluukin on ollu jo viikon ja ulkona sataa ja on harmaata, eikä täällä tapahdu mitään. Onneks viime viikko oli ihanan lämmin. ♥

578861_331735570244010_290340718_n_large

Eilen aamulla laitoin ruokaa, kun mummi ja ukki tuli meille syömään, ja sää oli ihana ja lämmin. : )) Mahtavaa, ettei toi sää mee aina silleen, että kun on vapaata niin vettä tulee vaakatasossa ja meinaa lähtee lentoon. Iltapäivällä käytiin kattomassa yhen kaverin kanssa, jota en oo vähään aikaan nähnyt, stadis Madagaskar 3 ja se oli ihan paras. : DD Meiän takan kaks tyttöö nauro ihan kaikelle koko ajan, mut ei siin mitään, hyvä jos on hauskaa. : ))

Se mun frendi kans kerto kun se oli ollu kielimatkalla kesällä, ja mietin ite, et sellanen vois olla ihan kiva - näkis vähän maailmaa ja sais kehittää omia kielitaitojaan. Samalla kun katoin netistä niitä kielimatkoja ihan yleisesti, katoin kans vaihtareita ihan huvikseen ja sain huomata, miks sinne matkalle ei ehkä lähetä iha yhestä mielijohteesta. Ne hinnat oli nimittäin ihan kivoja, Austraaliaanki joku kymppitonni että bye bye money....
No joo, en mä nyt viel oo lähös mihinkää. : ))

Cute-heart-lovely-music-favim.com-428546_large

Tänää sit kävin vähän shoppailemassa - olen hyvin säästäväinen : )) olis kyl ihan jees saada jostain jotain duuniiki, eikä maksaa kaikkee vaan viikkorahalla ja koiran ulkoilutuksesta saaduilla rahoilla, mut täytyy nyt selvitä niillä - ja ostin aivan ihanan valkosen pääkallohuivin Glitteristä ♥ ja kengät Seppälästä, sellaset perus tossut mitä siellä myydään. Oon viime aikoina ostellu vaan korkoja ja perjantain jälkeen mä haluun vähän pitää taukoo koroista - ihme mun jalat ei kuollu - ja muutenki syksyllä tasapohjaset kengät on kivat, kun ei voi enää sandaaleissa hiihdellä. : ))

Mutta tämmöstä hauskaa. : )) Yritän motivoituu tekee ne New York postaukset piakkoin valmiiks, et joskos ens viikolla niitäki ilmestyis tänne. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti