maanantai 27. elokuuta 2012

Syksyn takit ja kengät

Syksyllä on ihana kääriytyy lämpimiin takkeihin ja söpöihin nilkkureihin, ja sain inspiraatioo ettii jotain kivaa takkia ja kenkiä nyt syksyks ihan jo siltä pohjalta, että ite tarvisin uuden takin ja mahdollisesti ne kengätki. Löysin vähän aikaa sitten just täydelliset syyskengät, jotka toivottavasti pääsen ostaa pikapuoliin. ♥ Ostan yleensä kenkiä, joissa on joku 10cm korko ja sit himas huomaan et ei helvetti en mä näil lähe jalkojani tappamaan, mut nois uusis löydöksissä on sellane about viiden sentin korko, joten luultavasti tuun selviin niillä, jos ne kaappiin vielä eksyy joskus. : )) Mä en oikeesti tajuu ihmisiä, jotka viilettää kaupungilla päivästä toiseen sellaset tajuttoman korkeet korot jalassa ihan ilosesti, eikä missään tunnu. Multa ainaki pitäis jo amputoida jalat... Mut niihi takkeihi ekana. : ))

Belstaff - Nail Lady Jacket Sisters Point - Dimi Jacket

NLY - Nly Vintage Jacket NLY - Nly Vintage Jacket

1. Tollanen joku nahkatakki olis kiva, vaik sit perusmustana, mut sit toisaalta kaikilla tuntuu olevan sellanen, et en tiiä haluunko hukkuu massaan. Mut ainakaa vielä en huku minnekkää, koska mun lompakko ei ikinä antais myöten ton 434 eurolle, jonka toi ilmeisesti aito nahkatakki vaatii. No, tyydytään me opiskelijat vielä niihin H&M:n feikki takkehin. Muutenki mua ällöttäis ajatus siitä, että oon pukeutunu johonki eläimeen... hrrr...

2. Tollane simppeli muoto ja ruskeena olis kans jees.

3. Sit mul oli jotain mielikuvia kans tällasesta maanläheisestä sävystä takissa. Mulla on nyt kirkkaan turkoosi takki, että se päällä oon yhtä selkeesti erotettavissa ku liikennevalo, joten tollane vähän rauhallisempi sävy vähän joustais kans asuvalinnoissa. : )

4. Tai sit tollanen ihana armeijakuvio, mut se nyt tuskin koskaan päätyis muuta ku mun mielikuvitusvaatekaappiin. : DD

H&M:ltä en löytäny oikeen minkäänlaista takkia, kun kaikki on sitä trenssilinjaa, mutta kenkiä löyty pari kappaletta. : ))

Katoin näit kenkii ekan kerran silleen "nää mun on pakko saada", mut sit ku luin sen tuoteselostuksen (kuullostaako joltain elintarvikeosastolta jo?? -.-), nii olihan näis sit se vaatimaton 13cm korko... Joo, en tulis kävelee noil päivääkää... Mut ehkä mun unelmissa mulla olis tohon täydellinen asu ja sit kävelisin noilla jossai suurkaupungissa ja leikkisin, ettei mun jalat koskaan valittais noista kengistä ja olisin niin onnellinen, ku omistaisin noi... Ja seuraavaks sinne ilmestyis ykssarvisia... -.-

Tällaset olis aika kivat syksyyn...

Tollast ideaa mul oli nyt täks vuodeks, toivottavasti saan toteutettuu ees jotain, ettei se mee taas siihen, et mun on tarkotus ostaa se syystakki, mut äkkii onki jo se marraskuu ja olis aika hankkii se toppatakki tulevaa talvee varten, ellei jo sit sillo oo hirveet pakkaset pääl. Mut teen täs viikonlopun aikana pientä postausta ostoksista, joita on jääny kuvailematta. ; )


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti