perjantai 10. elokuuta 2012

This three words means everything to me

Nukuinki viime yönä vaivaset 14 tuntia ja olo on ollu pirteempi ku eilen. : DD Käytiin tänää vähän ostoksilla ja löysin H&M:stä aivan ihanan ison neuleen, just sellasen ku oon  jo vähän aikaa tarvinnu ja nyt oon se päällä hengaillu himassa ja lukenu Kirsikkasydäntä. ♥ H&M:n kuvastoki tuli vihdoin viimein ku mähän en toki tilannu sitä siinä kesäkuun alussa ja nyt itken ku mulla ei oo koskaa rahaa mihinkään...

Tumblr_m87prcarvy1qe49wpo1_400_large

Löysin tänää Seppälästä aivan ihanat mustat nilkkurit, jotka ostan heti ku mun lompakko sen kestää, koska mun vaatehuoneessa on enimmäkseen kesäkenkiä - balleriinoja ja sandaaleita - enkä usko, että selviin niillä tätä syksyy. Mut saa nyt nähä millon saan ne nilkkurit ostettuu.

Oon myös tuskaillu mun uuden laukun takia - näist ostoksista kokoon sit jonku postauksen viel - ku kaupassa se näytti tosi söpöltä ja ihanalta ja rakastuin siihen, mut heti ku otti himas muovit pois nii bam tää laukku ei miellytä mua sit yhtää. Sit katoin jotain muuta laukkuu nii ei hemmetti se näytti paljon paremmalta ku mun oma laukku. Nyt yritän vaan löytää siitä laukusta hyviä puolia ja keksiä, miten saan sen näyttämään hitusen kauniimmalta. No, ehkä mä totun siihen. Joskus.

Tumblr_m8cen2i2jz1qe49wpo1_500_large

Itken myös ku tuolla ulkona tulee hämärä jo yheksältä ja lämpötilat näyttää alle kahtakymppiä. Kui voi olla mahollista, että tää Suomen huima "ennätyslämmin kesä" loppu jo ennen ku se ees alko?? Koht on taas talvi ja kylmä ja sit tonne ulos kuolee ja äääähh mä en kestä.

No joo, mut mä lähen tekee niit matkapostauksii. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti