perjantai 17. elokuuta 2012

Fall Shopping

Kuvailin vähän noita uusimpia ostoksia (joita ei nyt kauheesti oo, koska esim. Nykissä en käyttäny kauheesti aikaani vaatekaupoissa) ja ajattelin vähän kirjotella noista Nykin kaupoista, joissa ite kävin. : ))
Mut sitä ennen H&M:n tän viikonlopun löytö, joka oli must have, mun syysvaatehankintalistalla.


Söpö iso neule syksyn hillityssä sävyssä + noi söpöt taskut. ♥ Tää henkarikuva ei oikein anna oikeutta tolle paidalle, mutta uskokaa mua, se on ihana. : D Oon tarvinnu tulevaan syksyyn tollasta vähän yli-isoo neuletta ja nyt ku sen löysin nii tietysti himassa mietin lappuja leikellessä, et ei hemmetti, pitiks sen mun neuleen olla sittenki sellanen takkimallinen, mis on napit edessä ja sillee. No ihan sama, voin ostaa sellasen jos tartteen, toi on kuitenki tosi söpö. ^^ Toi makso vaan 19,95e muistaakseni,


Tässä malliesimerkki kuinka kuvata farkkutakki. Oikeesti, iha ku joku olis delannu toi päällä ja sen ruumis ois kaapattu tosta ja takki jäi vaan jäljelle. -.- No mut joo, syksyyn tarttee myös tietty farkkutakkia ja nyt mulla on sellanen. ♥ I´m really happy! ^^
Kävin Broadwayn Forever 21:ssa ja siin oli varmaa viis kerrosta ja miljoona ihmistä. Siel oli nuorten vaatteita ja koruja enimmäkseen, ja kaikki ne vaatteet ja korut oli ihan tajuttoman söpöjä, mut päädyin nyt sit tollaseen tarve ja hyötyhankintaan. Toi makso joku 30 dollarii, eli ei kauheen kallis. 
Pidin tota perjantaina mun H&M:n kukkamekon kanssa, ja sopi loistavasti. Oon siis erittäin onnellinen tästäkin hankinnasta. : ))

Mut siis, tuolta Foreveristä löytyy varmasti vaatteita, jos oot ikäluokkaa 12-25 ja valikoima on laaja. Topitki oli aika halpoi, olikohan joku kolme-neljä dollaria kappale, laadusta en sitte tiiä. Ihmisiä on aika paljon, mut se oliski aika ihme jos Nykissä ei olis ihmisiä.


Ja sit tää laukku, joka tappaa mun hermot. Sen sisälle on nyt laitettu tohon kuvaan kaks tyynyy, et se ei olis nii hemmetin laiha, vaan näyttäis vähän tyylikkäämmältä. Ostin ton osin siks, koska halusin joko mustan tai ruskeen laukun ja ruskee ei oo nii ankee ku musta ja toi sopii silleen tosi monen kaa. Mut toi kiinnityssysteemi juttu on tosi tätimäinen, tulee mieleen joku täti Monika tai Muumimamma. Siel kaupas se näytti tuhat kertaa paremmalta, mut niin ku jo aikasemmin kirjotin, ku pahvit otti pois nii toiha lässähti iha perseellee ja mä kirosin et ei helvetti minkä menin ostamaan.
Eli nyt mulla on tohon viha-rakkaussuhde.

Ostin ton siis Aldosta, jossa oli aivan ihania ja upeita kenkiä hyllykaupalla, ja sit kans laukkuja. Toi mun laukku oli 55dollaria, mutta sijotus mikä sijotus. (Mulle toi on sit suuri rahasumma. : DD) Aldossaki oli iha hirveesti ihmisiä, ja jouduttiin venaa joku kymmene minaa et se tuo mulle sellasen ihan uuden laukun, jota kukaa ei oo hipelöiny hyllyssä. Siel oli siis vaan esillä ne kaikki kamat ja ne toi niitä kenkiä ja laukkuja ja muita sieltä takahuoneesta pahvilaatikoista, jos joku osti jotakin. 


Sit tästä kulmasta tää taas näyttää siedettävältä. Kui voi olla mahollista, että toi laukku näyttää samaan aikaan ihan hyvältä ja sit hirveeltä tätilaukulta?? Arrggghhh.... No kyl mä selviin.


Tän parissa meni sit vähän aikaa illalla. : )) Vaikken nyt ihan suorastaan rakastunukaan noihin kaikkiin vaatteisiin tuolla, bongailin vähän kaikkee sieltä sun täältä, saa nyt nähä tuunko ostaa mitään. Jonku mielestä on varmaan tyhmää tilata kuvastoja, ku kaikki on nykysin netissä, mutta se, et saa H&M:n kuvaston postilaatikkoonsa nii ah ♥ se on vaan niin ihanaa. : DD Se on jollain tavalla yhen kauden avajainen, ku tulee esim. syyskuvasto tai sillee...



Mä selvästi tartten tollaset printtihousut, jotka on kolmannet oikeelta katottuna. Yleensä ku ostan jotain, ostan jonku yläosan tai sitten mekon ja kaikki shortsit ja farkut jää sinne kaupan hyllyille. Nyt olis tarkotus ostaa sellaset revityt farkut ja sit jotkut printtihousut. Täytyyki ostaa ne ennen ku säät viilenee, ku nyt voi mennä viel shortseis ja mekos tuol ulkon ja vähän myöhemmin sit legginsien kanssa, mut talvel en aio palella. Siitä on jo vähä liikaaki kokemusta. : ))





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti