keskiviikko 15. elokuuta 2012

Summer weather??

Ihan kiva, että noi säät on helteiset, mutta oisko tätä hellettä voinu vähän aikaistaa? Laittaa se vaikka sinne kesäkuun alkuun? No ei, kärsitään me lapset koulussa ja nautitaan niinä ainoina vapauden hetkinä, jollon ulos päästään, tosta helteestä. Mut välkäl voi ottaa aurinkoo ja istuu pihalla frendien kaa, että mikäpäs siinä. : ))

423449_374166209321751_398721544_n_large_large

Eilen oli ihan mahtavaa päästä pitkästä aikaa ridaamaan. : )) Hypin riemusta sen tunnin jälkeen, kun se mun pyöreä poni - ja siitä pyöreydestä voi syyttää vaan laidunta - liikku ihanasti ja mä jopa osasin tehä jotain sen ponin liikunnan eteen. : )) En varmaa jaksa venaa ens viikkoon et pääsen taas ridaa. ^^

Oon huomannu aika monesti sellasen asian, että kun on joku ennakkoluulo, niin asiat ei aina mee niinku niiden vahvasti olettaa menevän. Monesti oon sillain että "ei helvetti, huomenna on se ja se päivä ja se menee ihan perseelleen" ja sit oon yhtä hymyä kuitenki sen päivän. Tai sit toisinpäin, millon pettymys on vaan entistä suurempi. Tänäänki ku alko valinnainen liikka ja oltiin ultimatee, kelasin aluks et "siel on jotain randomeita ja tää on kuitenki ihan hirveetä", mut tuntien lopuks mulla oli ihan pirtee ja kiva fiilis siitä, kun valinnaisessa kaikki oikeesti tekee jotain siellä, ja päästään liikkumaan ja tekemään juttuja.

Img1512590831_large

Yleensä nää oletukset ja ennakkoluulot tulee esiin vaan koulupäivinä, himassa sitä hiihtelee verkkarit päällä ja kattoo Gossip Girliä sillon ku huvittaa - ei kauheesti ne ennakko-odotukset siihen vaikuta. Mut koulussa on aina jotain, minkä olettaa olevan tietynlaista ja sit päivä yleensä menee joko hyvin tai sit ei niin hyvin. Mut tällästä tää arki on. ; ))

Mut ihanaa nois säis on, ettei tartte tyytyy vaan farkkuihin ja tennareihin, vaan voi mennä topilla ja sandaaleilla, ja hyvin silti tarkenee. Ite ainaki haluun ottaa kaiken irti tosta kesäsäästä, koska sitä talvee ehtii sit kuitenki olee ja sitä pimeyttä ja kylmää ihan koko vuoden tarpeiks. Eli nauttikaa ihmiset tosta säästä, vaikka oliski jo koulus tai duunissa! : ))

+ tommonen tatska mulle!!!

179521_336505023098586_1771364886_n_large

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti