maanantai 13. helmikuuta 2012

Asiaa

Ihanaa, oon saanu mun äänen melkein kokonaan takas. Viime viikol se oli semmosta flunssasta kähinää, et sain taistella ääneni kuiskauksenki läpi, että kuulu. Nyt kun ääni on palautunu, niin pitihän sitä käyttää tietysti ja kälätettiin koko päivä toistemme päälle kavereiden kanssa koulussa ja hyppelehdittiin ja huudahdeltiin kaikki energiat pois. (Siis niin paljon ku koulussa nyt yleensä pystyy.)
Aamulla oli mukavan lämpöstä verrattuna niihin -40 asteen keleihin, jolta toi ilma on viime viikolla tuntunu, ainoastaan lumisade tuli pilaamaan mun päivää. -.-
Yritän selvitä hengissä vielä tän viikon, ja sit alkaa loma. ♥ En oo hirveesti jaksanu ohjelmaa ens viikoks suunnitella, mut ainaki olis tarkotus mennä shoppailee kavereiden kanssa, ja sit raahaan mun besun meille, koska nähtiin viimeks viime toukokuussa, ja siitä on jo liian pitkä aika. Ollaan me faces puhuttu ja tolleen, mutta mulla on silti sille ihan hirveesti asiaa, kun kaiken maailman syvällisiä juttuja on tosi hankala kirjottaa koneella. Sit mun kai pitäis nähä yks tyyppi, jota en oo vielä koskaan aikasemmi nähny, mutta se saattaa olla aika hankalaa. Ehk jos se suostuis lähtee leffaa tai jotain...

Tumblr_lzce2sluky1qmevz7o1_500_large

Koulus meni ihan jees, koulun jälkeen olin kaverin kanssa, ja katottiin Helinä keiju ja kadonnut aarre -leffa loppuun, ja syötiin suklaakaurakeksei ja juotiin kaakaoo. ♥ Mietin aluks, et haluunko viettää maanantai-iltapäivän sittenki yksin, mut koska on liian kauan siitä, kun viimeks oon kattonu kaverin kaa töllöö ja syöny jotain mässyy ja puhunu kaikesta turhasta ja nauranu vielä enemmän turhille asioille, päätin, että mun on aika vihdoin irtautua mun erakkoelämästä, ja alkaa viettää enemmän vapaa-aikaa kavereiden kanssa. Muutenki, kun just ton tyypin kanssa noi TV:n ääressä vietetyt hetket meillä on tulevaisuudessa tosi harvassa, kun se luultavasti muuttaa ihan parin viikon sisään, ja samalla vaihtaa varmaan kouluu, niin haluun nyt hyödyntää kaiken tän ajan sen kanssa mitä vaan enää on. Syvällistä joo, mutta mulle kiitos riittää jo yks henkilö, jonka perään joudun itkee 364 päivää vuodessa, kun en nää sitä ikinä.

I-love-u-3hi-3_large

Joo... huomenna olis sitten ystävänpäivä. Annan huomenna lahjat kavereille, vaik ne oli silleen "ei mulla oo sulle mitää, et en mä tarvii" -tyylil, mut nehä ottaa ne lahjat tai itkee ja ottaa. >: D Kaikkial on hirveesti kaikkii tarjouksii et "nyt ystäväale!" ja tommosta, meiänki keskustan kahvilassa (josta saa ihanaa kaakaota ja karamellilattea ♥) on kai joku ale, joten mun kaveri varmaan raahaa mut sinne huomenna, ellei mee sit yksinään. Ala-asteen luistelukentällä on laskiaisrieha, jonne isä ja pikkusisko on menossa, joten voin lähettää äidin vaikka kolmen tunnin kävelylenkille ja vallata koko talon. ^^ Meen huomen lainaa One Piecejä lisää, koska en kestä enää ilman niitä sen jälkeen kun toi osa 28 on luettu. Mut joo, huomen sit taas. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti