maanantai 20. helmikuuta 2012

Hanging out with my friends

Sain tänään aamupäivästä taas kokea sen tunteen, kun soittaa jollekkin tyypille sata kertaa putkee, eikä ees oota sen vastaavan, koska tietää, ettei se kuule, kun sen känny soi. Mun piti viettää päivä kaverin kanssa (ja vietinki), mutta yhessä vaiheessa se ei vastannutkaan enää puhelimeen (ja syy siihen oli, että se ei ollu kuullu kun mä soitin se apina prkl...) ja kun makasin jo sillain kuolemaa tekevänä mun sängyllä, niin toinen kaveri soitti, että voinko olla.
Lähin sitä sitte vastaan keskustaan ja ehittiin jo käydä kaupassa ostamassa mässyy, kun löydettiin se toinen haahuilemasta siellä toisella puolen tietä. Mentiin istuskelemaan koulun pihalle (kuin järjettömältä toi kuullostaa helmikuussa sanottuna?) ja lähinnä vaan juteltiin ja mussutettiin sipsejä. Jos kaveriporukassa on yks blondi, ei oikeesti vaan voi olla tylsää. Yleensä mä oon se äiti siinä porukassa, joka tulee paikalle ja sanoo että "älä anna sille lumipesua" ja parasta onki, ku sua totellaan ilman äänen korottamista. : DD (Omaan pelottavan katseen, kaverin mielestä... -.-) Siinä vaiheessa kun kaikkien sormet ja varpaat alko olemaan jäässä, mentiin meille ja jatkettiin tätä meiän loputonta kälätystä, kun ei muutakaan tekemistä keksitty. Kavereiden kanssa saa aikaa kulumaan ilman sen suurempia tekemisiä aika helposti.

Bild-045_185089550_large

Raahauduin tänään kirjastoon, ja pöllin mangahyllystä kasan One Piecejä. Oon aika pettyny siihe johonki tyyppiin, joka on rohmunnu ne kaikki välistä jääneet kirjat, koska nyt jouduin jatkamaan sarjan lukemista kirjasta 36, kun viimeks olin jääny 33. Hei oikeesti, ei sarjaa lueta silleen "sieltä täältä" vaan järjestyksessä, mutta minkäs teet kun jotkut tyypit tekee tän jutun niin hankalaks. Luultavasti saan noi välistä jääneet kirjat sitte ens syksynä luettavaks, ellen sitä ennen mee jonnekki muualle kirjastoon noita lainaamaan. On se elämä niin hankalaa...

Illalla reippailin tallille kävellen pari kilsaa, ja vaikka aluks tuntu, että mä en millään voi kävellä tallille, oikeestaan siinä ilmassa se kävely oli ihan mukavaa. Ekaa kertaa mulla oikeesti oli sopiva olo ulkona ollessa.
Ridasin yhessä toisessa ryhmässä tän tunnin, kun yks tyyppi meiän ryhmästä oli peruuttanu, ja tos ryhmässä, mis tänään olin, oli ihan pimeitä tyyppejä. Ne oli mua varmaan pari vuotta nuorempia, ihan ok, koska ne puhu mulle välillä (oon kohdannu semmosii, jotka ei ees sano moi ja möllöttää ku jotkut saakeli juntit sillai turpa kiinni), mut niiden jutut oli aika outoja. Mut toisaalta, enpä usko että munkaan jutut sen kummasempia on.
Kenttä oli eilisen jälkeen aika mukavan möhkyräinen, ja koska menin semmosella minikokosella russponilla (ainaki siltä se tuntu), sain koko aika olla taistelemassa sitä ponia eteenpäin. Ainaki sain liikuntaa jos ei muuta.

Shy_by_apri1_large

Huomisesta tulee luultavasti ihan kiva päivä. Aamusta lentelen otattamaan passikuvaa (en taida enää päästä sillä mun 6v. kuvalla minnekään), koska ens kesänä olis taas tiedossa yks ulkomaanreissu. Koska huomenna on laskiaistiistai, ajattelin leipoa laskiaispullia, ja illalla mennään sitten kattomaan Hesaan sitä Jokerit vastaan joku random, kun en nyt muista mikä (jääkiekon ammattilainen päivää : DD) lätkämatsia. Mulle lätkä on aika utopinen juttu, ymmärsin viime vuodesta just sen tärkeimmän, että Suomi vs. Ruotsi, Suomi voitti MM, jee!! -hihkutuksen, mutta nää kotimaiset joukkueet, niiden sijotukset ja pelaajat ja muut tilpehöörit ei tavota mun aivokapasiteettiä. Eipä sillä, en ikinä oo ollu lätkämatsissa, mutta oon aika varma, että kun Hartwall Areenalla pelataan, niin se melutaso saattaa olla aika kova. Siis jos meiän liikkasalissa saa jo opet vastaan oppilaat sählymatsissa mun mielestä kovan äänen, niin varaudun jo henkisesti johonki ihan toisessa maailmassa olevaan älämölöön. Mutta tämmöstä. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti