lauantai 4. helmikuuta 2012

Veto pois

Tänää matkalla harkkoihin mietin, että haluisin alottaa tanssin. Joo, katoin eilen tanssiin liittyvän leffan, mutta toi ajatus tanssista on ollu jo pidemmän aikaa juurtunu mun päähän. Muutenki kaveri haluis alottaa jonku hip hopin tai tommosen, ja varmaa menisin sen kaa sit samoille tunneille. Tuli jotenki semmone "miks mä enää raahaan itteeni korikseen?" -fiilis. Täytyy nyt kattoo tos joku päivä, jos vaikka alottaisinki tanssin.
Harkat meni ihan kivasti, ei menny koko kahta tuntii pelkkään rentoiluu vaan tehtiin lihaskuntoo ja juoksenneltiin ympäri salia jne. Yleensä harkkojen jälkeen oon vähän sillai energiatasot alhaalla, mut tänää se tuntu jotenki erityisen hankalalta raahautuu kotiin. Tai en tiiä, ku joka paikkaa vähä särkee ja tollai ja köhin täällä, et toivon etten oo saamassa sitä samaa räkätautii, mikä on kaikilla mun kavereilla, joiden kaa oon nyt hengannu. Ei siin mitää jos maanantaiks tulis kuume tai jotain, mut en haluu et viikonloppu menee siinä ku itken sängyn pohjalla, ku en saa happee.



Aamulla sain vihdoin ne vikat kakskyt sivuu luettuu Epäilyksestä, ja siitä pitäis jotain arvioo varmaan kirjotella pikapuoliin. Harmittaa, kun en perjantaina käyny kirjastossa lainaamassa Aamunkoita, mutta kyllä nyt yks päivä menee ilman sen kummempia romaaneja. Maanantaina sit heti koulun jälkee kirjastoo jos lämpömittari ei näytä -20 astetta.
Harkkojen jälkeen söin, siivottiin talo kuntoo ja kohta pitäis suunnistaa saunaa. Mulla on ollu nyt pari päivää jotenki semmone fiilis, et etin inspistä, ja sitä on jossai ihan lähellä, mut en oo oikeen varma mihin etin inspiraatioo. Oon selannu noi hyllyssä nököttävät, säälittävän leikellyt lehtipinoni ja ettiny jotain käsittämätöntä. Ehkä kaipaan mun huoneeseen jotain, tai sit se liittyy vaatteisiin, tai hiuksiin tai kynsiin tai sit vaan haluun tatuoinnin. Tai kaikkee noita. Käsittämätöntä... : D
Mut lähen ettii itteeni tonne saunan syövereihin ja unohtaa ton karmeen pakkasen tuolla ulkona, ja leikin hetken, että on jälleen kesä. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti