torstai 16. helmikuuta 2012

Njähhäääähh : DD

Enää yks päivä ja sit alkaa loma! Ihanaa... ♥
Jooh... Outoo miten tota lunta voi vaan koko aika sataa ja sataa ja sataa. Tänäänki sato lunta niin ettei varmaan loppua näy ennen kesää. O_o Onneks en kauheen usein joudu tekee lumitöitä, koska oisin varmaan jo kuollu tonne lunta nostellessani kilometrin korkusiin kinoksiin...
Päivä meni aika rennosti, kukaan ei kuollu tai muuta. Illalla yritin jotenki järjestää hiihtolomalle aikaa nähä yks mun kaveri, josta varmaan oon jo aikasemmin selittäny, ja toivon mukaan nään sen viikon päästä jos hyvin käy. Sit vaan yritän vielä nähä sen toisenki kaverin ens viikolla, niin mun loma on täydellinen. Pelkään vaan, että äiti on tehny ens viikoks jonku "perhe hiihtoloma: viikkosuunnitelma" taulukon, joka sisältää yhteisen reissun keilaamaan, leffaan, kylpylään ja pulkkamäkeen.
Mulle käy vaikka noi kaikki, jos menisin kaverin kanssa, mutta äitin, isän ja pikkusiskon kanssa kylpyläki kuullostaa aika raastavalta ajanvietteeltä. Ehkä saan rahaa joltain, että pääsen vaikka leffaan kaverin kanssa tai jotain...

Tumblr_lv1w8bdbxk1qguq3so1_500_large

Eniten mua pelottaa ens viikossa se (pelkään nykyään kaikkea turhaa... outoa...) että mut raahataan viideks päiväks mummolle lihotettavaks, tai sitte tädille, joka tuputtaa mulle aamupalaks sämpylää ja jogurttia ja himokupin teetä + aivan tajuttoman ison lounaan ja vähintään yhtä ison välipalan ja jonku muun palan ja päivällisen ja iltapalan ja siihen päälle vielä kolmen kuukauden mässyt. Mut jos tädistä ja mummosta pitää valita niin mummo, koska se ei koskaan muista mitä tein kolme sekuntia sitten. : DD Mun täti taas olettaa, että mulla on nyt joku kasvukausi, ja oon sen takia laiha, ja että puolen vuoden päästä mun paino on toi "normi" 86 kg... Oksettaa jo koko ajatus. Oikeesti, en tiiä mistä johtuu, mutta viime yönä näin unta jostain ihan tajuttoman pahasta ruuasta, ja mulla tuli huono olo... Mulla on kai muodostunu tosta täti-mummo vierailuista joku syndrooma.

Tumblr_lzi0klxr1x1qzzt01o1_500_large

Mutta se ruuasta. En siis halua mummolle, enkä todellakaan ole menossa tädille lomalla, joten yritän järkätä päivät täyteen kavereiden kanssa hengailua, jotta vältyn niiltä. Meen sitte vaikka johonki ihan random porukkaan hengaa, jos aika käy liian pitkä veteiseks. Toisaalta, en haluu istuu vaan kotona dataamassa, että sitäki yritän välttää. Monesti ihmiset aina on sillai että "en haluu mun lomaa täyteen tekemistä, kun sillo on aikaa vaan olla" mut hei, yli kolmekymppiset puhuu tolla tavalla, ei yläasteikäinen nuori. Kai se sit on sen merkki et on jo luovuttanu tän kaiken hulinan suhteen, kun lomalla pitää vaan olla. : DD Mun motto on nyt se, että liika tekeminen on parempi, kun liian vähän tekemistä. Kaadun mielummin kuoleman väsyneenä sänkyyn joka ilta kello kaks yöllä (joo... joka ilta kello kaks yöllä, pientä ristiriitaa) ku yritän tappaa aikaani 18.35 miettien millon voin mennä nukkumaan ilman, että se vaikuttaa tyhmältä ja sairaalta. Jos mulla olis vaan tarpeeks rahaa (eurolla ei oikein pääse minnekää) menisin shoppailemaan kavereiden kanssa, mutta kun täytyy tehä koko aika kompromisseja jostain viiden euron viikkorahasta, niin äkkiä siinä käy niin, että äitin ei tartte maksaa mulle enää koskaan viikkorahaa. Kamalaa...

Ja sitten... oon saanu monta oivallusta tän viikon aikana. Oikeesti, tää viikko on olly hyvä viikko. Joo, oon ollu pari iltaa niin sekasin, että en oo jaksanu ees hengittää, mutta koulussa ei oo menty sillä tyylillä, että yks puhuu ja muut on hiljaa, ja mä yleensä kuulun siihen hiljaa olijoiden joukkoon. Tällä viikolla... no ei ku nyt se lista.

Tumblr_lymvvgxv3t1qj2tjeo1_500_large

1. Tällä viikolla oon oivaltanu, että kaverit on elämä. Ja mä elän elämää nyt. Joo moi, nää pohdinnat, mutta siis oon ottanu enemmän irti tällä viikolla kavereiden kanssa vietetystä ajasta, ja tästä eteenpäin hyödynnän joka ikisen sekunnin kavereiden kanssa oloon, minkä vaan kykenen. Kuolleena ehtii sitte makaamaan haudassaan. (Ellei polttohaudata.)

2. Oon suunnitellu/yrittäny suunnitella mun hiihtolomalle tekemistä, en tiiä kui oon onnistunu. Jos ei muuta niin kokeilen "jotain uutta joka päivä" -tekniikkaa, onhan tässä yheksän päivää aikaa, jos viikonloput lasketaan mukaan.

3. Jotain uutta -tekniikasta sitten kesälomaan, joka on jossain hamaassa tulevaisuudessa, mutta hyödynnän tota juttuu sillon. Tajusin, että oon jääny niin hirveen monesta asiasta paitsi, että itkettää.
Puhuttiin tossa kavereiden kanssa jostain pääsiäisjutusta ja virpomisesta, ja sit tajusin, että ei herrajumala, mä en oo ikinä virponu. Joskus kai virvoin mun mummolle/tädille tai jollekki sukulaiselle, mutta en ees muista onko mulla ollu sillon mitään virpomaoksia mukana. En kai ees saanu siitä mitää mässyy tms. Tultiin siihen tulokseen, että vaikka alan kai olemaan jo liian vanha virpomaan, mun on pakko kerran elämässä se kokea, ja että tänä vuonna mennään virpomaan kavereiden kanssa. : DD Saa nähä tuleeko mummot kivittämää meitä.
Toinen kamala draaginen asia paljastu tänään, kun yks tyyppi sano, et se menee tänää subiin (subwayhin). Ja joo, en oo ikinä käyny Subwayssä. (Mikä kamala paljastus!) Jotenn... mun on pakko mennä Subiinki joskus, koska oon jääny siitä paitsi. Mulla on ollu kamala ja ankee lapsuus, kun oon jääny kaikesta kivasta paitsi...
Niin siis tohon kesälomaan. Mun piti/pitää toteuttaa ainaki miljoona asiaa kesälomalla, yks niistä oli vaatteet päällä uinti keskellä yötä. Jostain syystä en nyt muista niitä muita, mutta enköhän mä jotain keksi tekemistä kesällä. : DD

4. Mulle on nyt tullu joku "irtaudun tylsästä elämästäni" -juttu, ja oon päättäny vähän muuttaa mun elämää pieneltä osin. Mutta siitä lisää sitte joskus, kun se asia on vähän ajankohtaisempi. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti