tiistai 28. helmikuuta 2012

Muumeissa sanottiin että...

Tiistai takanapäin ja jos jaksan vielä huomenna kolme ekaa tuntia hengissä niin oon onnellinen. ^^ Olin onnellinen tänä aamuna myös siitä, että olin laittanut lettinutturan, koska a.) tuolla sato aika tajuttomasti lunta b.) lettinuttura kestää paremmin ku norminuttura c.) söin aika minimaalisesti mun hiuksia. Siis ku aina jos on tommone myräkkä nii arvata saattaa liimaantuuko ne mun naamaan ekana ne hiukset...

Awsome-beautiful-cute-nice-photography-favim.com-317900_large

Onneks koulupäivän aikana ei tarttennu poistuu ulos muuta ku käytiin kaverin kanssa kaupassa, mutta sinne ei nyt kauheen pitkä matka ollu. Koulun jälkeen raahauduin kirjastoon kavereiden kaa ja vaihteeks poistuin sieltä huojuvan mangapinon kanssa. Mulle on taas tullu tää manganluku vaihe, muistan ku joskus kans oli tää, että kirjojen sijasta luin aina hirveesti mangaa. Välillä taas on ollu se kausi kun oon lukenu ihan himona jotain tuhannen sivun romaanii sillai "pakko lukee" silmät kiinni kirjassa. Se on kyl parasta, ku on pakko lukee sitä kirjaa hampaitaki pestessä. : DD

Tosin vaikka nyt oon antautunu täysillä tohon mangan maailmaan, niin koska päätin fiksusti alottaa ton kirjahaasteen tälle vuodelle, ajattelin viedä sen myös kunnialla loppuun ja luen ihan oikeesti ne kirjat, enkä vaa keksi päästäni jotain stoorii, et "joo toi oli hyvä ja tykkäsin sivusta 257, kannattaa lukee tää kirja...".

Tumblr_m043goslcj1qjpiibo1_500_large

Mutta, se se vasta on ihanaa, kun lunta tupruttaa, tiet on auraamatta, laukku painaa ku synti ja on pakko kävellä kotiin. Tai se, kun ulko-oven avaaminen tuo omat haasteensa kertyneen lumen takia. ♥ That´s why I love winter. ^^
Selvisin kotiin asti, ja reippaana tein seuraavan päivän läksyt ja luin K-Onia, joka on itse asiassa aika hyvä sarja. : )) Meen varmaa kohta suihkuu ja sit huomen aamuna yritän kiskoo itteni ylös puol seiskalta, saa nähä onnistusko.  Ja joo, toi otsikko... Muumeissa sanottiin siis, että ennen kevättä tulee lumimyrsky, että jos tän päiväsen voi laskee lumimyrskyks, niin toivotaan, että se kevät tulee pian. ; ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti