maanantai 13. helmikuuta 2012

That give me the reason live this winter

Sain inspiksen kuvin ja kirjotuksin kertoo asioista, jotka piristää mun talvea ja pitää mut koossa tuolla pakkasessa. : ))

D61f1f97f9bad1ed4f21e8ceda37da70-d4pl5na_large

Kaakao. ♥ Mulle on tullu tavaks juoda nyt joka päivä kuppi kuumaa kaakaota, ja sehän on pakko saada tai muuten ei tuu kaakaokiintiö täyteen. Kotona en ehkä juo tommosia gourmet taideteoksia, mutta ilman kermavaahtopilveäkin toi menee oikein mainiosti. ^^

Tumblr_lyes5joiny1qmz3y2o1_500_large

Tämmöset kuvat on mulle muistutus siitä, että ei me olla saarroksissa Antarktiksella, vaan vielä joku kaunis päivä toi kamala lumi sulaa, ja mä voin vielä joskus kävellä paljain jaloin ilman varpaiden jäätymis - irtoamispelkoa. (Mulle on muodostunu pelkoja talvesta.)

Tumblr_lzbrr298t51qf26f5o1_500_large

Kaverit. ♥

Tumblr_lz33obdlcg1qe0hneo1_500_large

Musiikki. Kesäbilebiisei voi laulaa täysillä radion mukana, vaikka ulkona sataa lunta ja on pakkasta. ^^



One Piece. ♥ En enää hengitä ilman sitä. ^^ Sille on vaan niin hauska aina nauraa kun kaikilla on niin aivot pihalle -meininki aina. Viimeks taisin revetä Chopperin: "Voihan hattivatti!" huudahdukselle. : ))



Kirjat. Jätän mun elämän taakse ja hyppään toiseen aina kun luen kirjoja. Niihin on hyvä paeta.



Unet ja unelmat. Öisin nukkuessa pystyn kuvittelemaan kaiken mahdolliseksi, ja toisinaan se on aika jees. : D

Tohon vois lisätä vielä leffat ja kaikki tommoset villasukista takkatuleen ja kuumaan suihkuun. Toisin sanoen kaikki, mihin ei liity sana kylmä tai talvi tai luminen. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti