torstai 2. helmikuuta 2012

Pää jäässä

Voiko aivot jäätyä? Oikeesti, aamulla luulin, että ei oo mikään kiire, ja aloin kihartelee hiuksia, kunnes huomasin, että hups, en haluukaan kiharia hiuksia ja aloin säätää niitä sitte pikavauhtia ponnarille ja repäsin kamat mukaa ja lähin hirveellä kiireellä, ku kello alko uhkaavasti näyttää jo kaheksaa vailla yheksän.
Tiesin, että tänää olis kylmä, mut et nii kylmä... Tuuli ihan jäätävästi, pakkasta oli -20 ja ku olin kävelly sen sata metrii nii aloin jo pelätä et kuolen kohta aivosolujen tuhoutumisee, ku pää alko olee jo sen verran pakastettu et ei järkee.
Tulin koululle korvat varmaan ihanan värisinä ja saatoin vähän vapista siinä matkalla. Onneks sai olla välkät sisällä, en ois kestäny, jos olis pitäny mennä ulos palelluttamaan itteensä lisää. Koulupäivä meni vähän sellasissa merkeissä, että lähinnä yritin naurahtaa oikeessa kohtaa muiden jutuille, kaveri oli kipee ja läksyy tuli liikaa, mut muute meni ihan jees.
Lintsasin harkoista tänään ihan järkevien syiden perusteella, koska en halunnu mennä uudestaan sinne pakkaseen, ei ollu ketään, kenen kanssa olisin menny hytisten sinne ja mulla oli kaikkee koulujuttuu illaks. (+ vähä Epäilyksen lukemista, takkatulen ääressä istumista kahvikupposen kera ja dataamista, mut sitä ei tarvi kertoo kellekkää). : D

70_large

Oon vaan niin onnellinen, että tää viikko on menny jotenki tosi nopeesti. Parin viikon päästä onki sit jo hiihtoloma, taidan keksii sille viikolle jotain muuta tekemistä ku kotona dataamista... Iskän kai pitäis tulla tänää Lontoosta, ja mun pitäis harjotella verbitaivutuksia, mutta eipä taida jaksaa. Ehkä lämmin suihku ja kuuma kuppi kaakaota kuullostaa vähän houkuttelevammalta hyvän kirjan ääressä. : ))

Tumblr_lxy7olftgc1qlb3c7o1_500_large

Ai niin... mulla on nyt pyöriny päässä liikaa mietteitä, kuten:

a.) Olenko ainoa, joka ei ole katsonut Kunfu Pandoja?
b.) Olen nähnyt melkein koko viikon (tai koko viikon, en oo varma) joka yö unia, melkei painajaisia, jotka muistan vielä illalla.
c.) Olo on oudon pirtee aina ku aurinko paistaa.
d.) Elän varmaan toista todellisuutta unimaailmassa. Oikeesti, aamulla on nii outo olo ku tietää et on olemassa niinki tavallinen asia ku koulu.
e.) Kun mietin, että pitäis kestää yhenki aineen läksyt, masennun. Kun taas oon tehny ne, huomaan, ettei ne oo vaatinu paljoonkaa multa.
f.) Kuuma kaakao on pakkasessa paras kaveri.
g.) Pakkasessa juokseminen rasittaa keuhkoja. Silti juoksen pakkasessa.
h.) Tajusin, että ollaan kavereiden kanssa muututtu puolessa vuodessa ihan sairaasti. Mun käsialakin on muuttunu vähän.
i.) Miks melkein kaikki menee nyt keväällä ulkomaille, kun mä kökin koto Suomessa sinne elokuuhun asti venaten (ehkä) New Yorkin matkaa?

Noista painavin ongelma on toi mun uni ongelma. Koska jos näen ihan käsittämättömiä unia yö toisensa jälkeen, ja muistan vieläki viime maanantain unet, alan kohta pelätä nukahtamista. Ja se ei oo hyvä juttu.
Taidan tänää lopettaa dataamisen ajoissa ja lukee kirjaa tunnin ennen nukahtamista, nii ehkä mä sit selviin ton yön. Oisko mahollista?

Tokaks, katon perjantaina noi Kunfu Pandat, jään kaikesta paitsi kun ussan tunnilla aletaan sepaa tosta leffasta ja mä oon ihan pihalla. Miten se ees liittyy uskontoon?

6682608391_8f3faf671a_o_large

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti