lauantai 25. helmikuuta 2012

Before the school beging again

Mun pitäis varmaan itkee itteni uneen joka ilta loman loppumisen takia, mut jos on tiedossa viikonloppu besun kanssa, jota oon nähny viimeks kesäkuussa, niin voin vaan olla onnellinen. : ))
Eilen iltapäivällä olin reipas ja kävin porukoiden kanssa tunnin luistelemassa, josta seurasi, että jalat oli aika muusia. (Minä heikko lapsi...)
Illalla käytiin koeajamassa mahdollista uutta autoa, kun seki pitää kai taas vaihtaa (en oo täysin perillä näistä työsuhdeautojutuista) ja mun haaveet citymaasturista kai on nyt kuopattu lopullisesti. Tuskin semmonen citymaasturi nyt ihan kauheen halpa bensoineen on ja aikalailla turha meiän perheessä, mut se olis vaan ollu niin siisti. : DD
Myöhemmin illalla katoin My week with Marilyn - leffan. En tiiä oisko ihan oikee elämänkerta Marilyn Monroesta ollu parempi, koska toi oli vähän tylsä leffa. Mut ihan hyvin katto puoltoista tuntia kun ei muutakaan tekemistä ollu. Meinasin kattoo Gossip Girliä sen jälkeen, mut yllätys ne on tehny netistä kattomisen niin vaikeeks, et jätin sen sit siihe.

X_83c20796_large

Tänä aamuna rahtasin kirjastoon sen tajuttoman pinon mangoja, minkä olin keskiviikkona lainannu ja nyt sit datailen tässä ja katon mitä keksin. Venailen tässä mun kaveria, jonka pitäis tulla kolmen jälkeen. Saa nähä mitä keksitään, luultavasti puhutaan vaan toistemme päälle puoli päivää, kun ei olla nähty vähään aikaan ja kaikkia mahollisia juttuja on hirveen hankala selittää facen keskustelussa. Huomenna illalla pitää alkaa jo kattoo tota läksypinoo tossa pöydänkulmalla, jota oon yrittäny vältellä koko loman ajan. Yääääk....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti